Trobada de danses

GALERIA DE FOTOS I          GALERIA DE FOTOS II         VIDEO

El dijous 3 maig, els alumnes d’Arts escèniques de quart i els alumnes de Coral de 3r, van participar a la trobada de danses, on van participar els  instituts de Caldes de Montbuí, Sant Vicenç de Montalt, Lloret de Mar i  Sant Pol de Mar entre altres.

L’esdeveniment es va celebrar a Sant Vicenç de Montalt, prop d’Arenys, en un poliesportiu de la localitat. Els alumnes van poder gaudir durant una bona estona de danses i cançons interpretades per ells mateixos i pels altres instituts que hi van participar. Els alumnes del Rocagrossa van destacar amb la  ballada de les sardanes.

Finalment, l’esdeveniment va acabar en una sortida a la platja d’Arenys, on van dinar, gaudir del mar, i jugar a futbol.

Text a càrrec de Marc Santaolalla.