Treballs de recerca de Batxillerat

TdR1617 (2)

Divendres, 31 de març es va celebrar la 5a mostra de TdR (Treballs de recerca) de Batxillerat de la Selva ll. Va començar a les 16.30h al Teatre de Blanes. Es van presentar alumnes de 8 instituts diferents, en total 17 alumnes. A nosaltres ens van representar la Glòria Jiménez i la Paula Rodríguez de segon de batxillerat, les dues van fer treballs d’Humanitats i ciències socials amb els treballs “D’on provinc?” (Glòria Jiménez) i “Obsolescència programada” (Paula Rodríguez). Les dues alumnes van fer una molt bona presentació del seu treball.

TdR1617 (1)

Text a càrrec d’Antonia Marc.