Què bé que sona Ràdio Rocagrossa!!

radio rocagrossa

Surfegeu les ones amb nosaltres… ESCOLTEU-NOS!

Heeey Companys! Us volem presentar una mica més el que fem dia a dia als programes que trobareu a la nostra ràdio. Comencem amb els primers programes del 2n quadrimestre!

Hi ha dos nenes que continuaran una temporada més de Musicali, on fan una entrevista molt entretinguda i acaben amb una de les cançons més divertides i modernes.

Al nou programa No es assumpte teu! hi participen tres nens, on ens presenten a gent amb historia i a més ens apropen de manera divertida al Xinès! 听我们的声音!

Continua també la segona temporada d’Actualitat i noticies on, a banda de l’entrevista habitual, hi trobarem una secció d’acudits i més endavant una secció per a gamers!

I em deixat el programa més divertit de la nostra ràdio pel final: Batalla musical, on els seus 4 presentadors lluitaran amb les seves millors cançons.

Tot això ho trobareu al BLOG on podreu entrar, escoltar i deixar tots els vostres comentaris! Please no haters!

COMENCEM!

Text: Alumnes Ràdio Rocagrossa