Petita mostra de Versos i Art, un projecte transversal

AQUÍ podeu veure algunes fotos de la mostra.

Des de la diada de Sant Jordi, al passadís de la planta baixa de l’Institut podeu veure una petita mostra de Versos i Art. Un projecte realitzat pels alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO transversalment amb la matèria de català.

Els alumnes, després d’escollir un fragment d’un poema de Joan Salvat-Papasseit, Maria Mercè Marçal, o Joana Raspall, han experimentat per primer cop amb la tècnica de l’aquarel·la, i han creat una il·lustració relacionada amb el poema. Ha estat un exercici original i engrescador.