Per carnaval tot s’hi val!

carnaval-2017

Més fotos

Divendres 24 a l’institut es va celebrar el Carnestoltes. Molts dels alumnes i professors van venir disfressats. Va haver-hi una gran varietat de disfresses: a 3r vam trobar un grup de noies disfressades de policies igual que algunes professores. Un grup d’alumnes de 4t van venir d’equip de rugby, uns nois van venir disfressats d’agents de seguretat. A batxillerat hi van haver-hi nois i noies en pijama. Un grup de nois i noies de 2n de batxillerat i professors van venir de romans, també van haver-hi professores víkingues i una professora roquera!

La nostra professora de música va venir d’Alicia en el país de les meravelles i el professor de plàstica, en Francesc, va venir del violinista en el teulat. Ens va sorprendre molt quan vam veure a en Jordi, professor d’Educació física, disfressat de català amb la barretina i la faixa. Va ser un dia molt divertit, però vam fer classe igualment!

Text a càrrec de Nerea i Paula Gómez