Les sortides del 3r trimestre

MIREU MÉS FOTOS

Dimarts 15 de maig hi havia programada la sortida del 3r trimestre. Les opcions eren ben diverses; els alumnes de primer d’ESO van anar a Girona, a visitar les instal·lacions d’El Punt Avui i de Catalunya ràdio; els de segon van visitar el Barri Vell de Girona per veure el festival “Temps de Flors”; els alumnes de tercer d’ESO van anar al Taller de Teatre “El Galliner”; els alumnes de quart d’ESO van visitar la fageda d’en Jordà i la cooperativa.

Els de primer de Batxillerat van visitar, segons l’itinerari, les Ruïnes d’Empúries i l’entitat Aspronis de Malgrat de Mar on els varen fer una presentació de la Fundació, una explicació del seu funcionament com a entitat social, amb una clara vocació assistencial, i un recorregut pel centre de treball. Tot seguir, els alumnes varen fer una activitat del departament de castellà que consistia en representacions d’escenes teatrals al carrer.