Inscripció tallers de nadal!

Com cada any, l’últim dia abans de començar les vacances de Nadal farem un seguit de tallers destinats a tots els alumnes d’ESO i Batxillerat.   Aquest any, a l’hora de TUTORIA, us explicaran quins tallers podeu fer i haureu de triar tres opcions diferents per ordre de preferència. Un com us hagueu decidit SEGUIU ELS SEGÜENTS PASSOS:

1. Inicia la teva sessió de google (google, gmail, drive…) amb el correu de l’institut (aaabbbccc@iesrocagrossa.cat).

2. Des d’aquesta pàgina cliqueu A L’ENLLAÇ DEL FORMULARI per triar el taller.

3. TRIEU BÉ, doncs només s’admetrà una resposta per alumne i NO ES PODRÀ CANVIAR.

Les llistes amb els tallers adjudicats es penjaran al passadís del bar i al costat del gimnàs uns dies abans dels tallers.