Informació important sobre la vaga convocada pel proper 26 d’Abril

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que hi ha una convocatòria de vaga d’alumnat el  dijous dia 26 d’abril per part del Sindicat d’Estudiants. Cal que, conjuntament famílies i professorat, els ajudem a reflexionar sobre la convocatòria de la vaga i a prendre decisions madures i responsables perquè no es converteixin en dies lliures sense cap més sentit.

Informem que el centre romandrà obert i farà les activitats ordinàries, sense aturar la programació ni suprimir continguts. L’alumnat que secundi la vaga serà responsable d’assabentar-se d’allò que s’ha impartit aquell dia.

Tenint en compte que la majoria dels alumnes són menors d’edat i, per tant, que la responsabilitat final és dels pares, són els pares els qui han d’autoritzar la vaga dels alumnes. Per fer-ho, cal entregar el document de justificació de faltes al tutor/a corresponent indicant com a motiu el suport a la vaga.

Cal que deixem molt clar que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, inclòs Aula Oberta, no té dret a secundar la vaga i per tant, en queda totalment exclòs.

Restem a la seva disposició per a qualsevol consulta.