Escalada amb els alumnes de CAFEMN

MIREU MÉS FOTOS

Aprofitant el bon temps i abans d’entrar plenament a la tardor iniciem una de les moltes activitats que farem durant el cicle de grau mig de conducció d’activitats en el medi natural (CAFEMN)

Els alumnes experimentaran què es sent quan s’està penjat a 15 metres d’alçada amb un talabard i una corda. Aprendran les tècniques bàsiques de l’escalada esportiva, el ràpel i les tirolines. Aprofitarem el rocòdrom que tenim a l’institut per iniciar les sessions i acabarem a l’espai natural de Solius, gaudint de entorn natural que tenim tan a prop, on els alumnes escalaran vies obertes per altres escaladors.

Hauran de treballar la concentració per assegurar-se que el material estigui posat correctament, la força mental i física per poder acabar la via i la confiança en els companys que els asseguraran en cas de caiguda.