Es busquen pares!

Benvolgudes famílies,

La Direcció del centre fa una crida a tots aquells pares i mares que vulguin dedicar una part del seu temps lliure (de manera desinteressada) a ajudar a créixer com a persones a l’alumnat de l’Institut Rocagrossa.

El dia 22 de desembre és un dels dies assenyalat com a Jornada d’Activitats Especials i de 9.00 a 11.00 h és quan s’organitzen diversos Tallers per l’alumnat. Per aquest motiu demanem pares voluntaris que vulguin col·laborar en aquests tallers o oferir alguna activitat.

Els tallers que s’oferten des de l’institut són els següents: Hip-Hop, Jocs de taula, Revista, Cantada de Nadales, Fem teatre emocional, Sardanes Express, Decoració Nadalenca, Percussió Africana, Taller de Henna.

Si hi ha algun pare i/o mare interessat en proposar algun taller nou que contacti amb la secretaria del centre abans del 30 de novembre.