Els de 4t pugen a Cadiretes!

MIREU MÉS FOTOS

El divendres dia 23 de març els alumnes de 4t van anar al Puig de les Cadiretes.Van anar fins a Tossa, des d’on van començar la travessa cap al cim del puig. Van ser acompanyats per un grup de professors més l’alumnat de cicle d’Activitats físiques en el medi natural que eren els responsables de guiar als alumnes de 4t. Els alumnes van saber gaudir d´una activitat esportiva com aquesta i van acabar la jornada fent jocs de dinamització a càrrec dels alumnes de cicles. Tot plegat una bona jornada abans de Setmana Santa!