Els alumnes de Batxillerat Humanístic a Tarraco

MIREU MÉS FOTOS

BATXILLERAT HUMANÍSTIC A TÀRRACO

El darrer dijous 16 de noviembre va ser el dia en què tots els cursos de l’Institut Rocagrossa van anar d’excursió a un destí diferent. En el cas del batxillerat humanístic, tant els alumnes de 2on com les de 1er, he manat a la ciutat romana de Tarragona, o també anomenada Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco.

Des de El pont del diable, l’antic aqüeducte de l`época romana, hem anat fins al Museu Arqueològic de la ciutat, on estaven exposades diverses escultures, cerámica romana o mosaics que fan referencia a la mitología, el més conegut dels quals: el de la terrorífica Medusa.

Les següents atutades  foren el circ romà (o més ben dit, la petita part conservada), edifici on es realitzaven les curses de carros; l’antiga cursa de MotoGP. Després de dinar a la vora del mar, vam visitar l’amfiteatre, lloc on es feien les famoses batalles de gladiadors. Després van passejar pel passeig arqueològic, al llarg de les muralles romanes del S. III aC, i on van poder observar un teatre romà de construcción moderna, lloc on fan representacions de teatre clàssic.

I finalment, quan tornàvem cap a Lloret, van poder observar el que queda de la torre dels Escipions, i l’arc de Berà.

Una excursió llarga però ben profitosa.