Concurs de fotografia per la pau

Un curs més des del nostre centre es proposa el Concurs de Fotografia per la Pau en motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Us animem a participar!!

Aquestes són les BASES DEL CONCURS:
  • TEMA: El tema del concurs serà LA CONVIVÈNCIA
  • FOTOGRAFIES: Es poden presentar fotografies tant en color com en blanc i negre. S’acceptarà un màxim de dues fotografies per alumne/a. Totes les obres hauran de ser inèdites, i no haver estat premiades ni publicades. Les fotografies han d’haver estat realitzades pel participant i no s’admetran fotomuntatges.
  • En el correu electrònic hi haurà de constar:

el títol de la fotografia

el nom i el curs del participant

• CATEGORIES: S’estableixen quatre categories de participació

Primer cicle (1r i 2n d’ESO)

Segon cicle (3r i 4t d’ESO)

Batxillerat i cicles

Professorat i PAS

• El jurat pot declarar el premi desert si es considera que la qualitat de les fotografies no tenen un nivell adequat.
  • ADMISSIÓ: El termini de presentació de les fotografies per al concurs s’acabarà el divendres 26 de gener de 2018. S’entregaran per correu electrònic a sandra.molins@iesrocagrossa.cat
  • Les fotografies guanyadores seran escollides per un jurat format pels professors del centre.
  • PREMI: Els alumnes guanyadors rebran un diploma, un USB i un val regal de 15€ per gastar al Folder.