Guia per a fer la comanda dels llibres DE BATXILLERAT

llibres text

Sistema On-line integral:

Passos a seguir per a fer la seva comanda de llibres:

1-Entrar a la pàgina web :

www.llibrestext.com

2-Accedir a la pestanya “ alumnes“ (part superior de la pàgina web).

S’ obrirà una pantalla, on els demana el “número facilitat per centre”.

El número és 91517

3-Clicar “nou usuari” Si no esteu registrats, per poder donar-vos d’ alta. O “ usuari ja registrat”, en el cas que vulgueu consultar dades o fer una nova reserva .No es vàlid el registre de l´ any anterior.

4- En el cas de registre de nou usuari, empleneu les dades que es sol·liciten i clicar a “crear el vostre compte”.

5- Un cop registrats, posar el nom i cognom de l’ alumne i triar el lot de llibres que cursarà el vostre fill l´ any vinent.

6- S’obrirà el llistat de llibres del curs triat, podreu escollir els que necessiteu. Clicant sobre de la descripció veureu la foto. Un cop feta la tria, podeu confirmar la compra.

7- A la cistella de l’ alumne, podreu comprovar que la vostra tria sigui correcte, si és així, acceptar i triar la forma de pagament.

8- Rebreu un correu confirmant les reserves i en el moment de l’enviament rebreu un mail d’avís. Aquests enviaments començaran a realitzar-se a finals de juliol.

9- El període d’obertura de la venda on-line és el dia 3 de juliol al 29 de setembre.

10- En el vostre espai web hi trobareu la possibilitat de contactar amb nosaltres per qualsevol incidència o devolució que s´ ha de realitzar abans de 15 dies d´ haver rebut la comanda.

Per dubtes o canvis d´adreça podeu contactar amb LLIBRES TEXT S.L. a través del correu o telèfon:

info@llibrestext.com o 902820727