Campionat de bàdminton amb els de grau superior

El darrer divendres 1 de desembre els alumnes del CFGS van desplaçar-se fins a la Ciutat Esportiva de Blanes per realitzar una competició de bàdminton que està dins la programació de la matèria d’esports amb implements.

Dels múltiples tipus de competició possibles, els alumnes organitzadors van optar pel model suís que té el gran avantatge que no resulta necessari eliminar a cap participant, es tracta d’un jugador individual o d’un equip. Tots són classificats després de disputar totes les rondes, segons la seva respectiva actuació, mitjançant un ordenat procediment de filtració en el transcurs d’un nombre de rondes.

La jornada organitzada  va ser un èxit. Agraïm a la Ciutat Esportiva i al Club de Bàdminton Blanes per cedir-nos  les instal·lacions i tots els materials necessaris per dur-la a terme de forma totalment gratuïta.