CAFEMN al Matagalls

Fotos del grup B     //      Fotos del grup A

La setmana passada els alumnes de CAFEMN van fer cim!! El Matagalls, amb una alçada de 1696m. Dins del Parc Natural del Montseny, un del cims més emblemàtics de Catalunya. Vam iniciar la travessa a Collformic i vam acabar a Sant Marçal, a la taula dels tres bisbes. El dia ens va regalar un sol espectacular acompanyat d’un entorn blanc, el Montseny enfarinat.

Els alumnes van aprendre a calcular la distància, el desnivell i la durada de la travessa mitjançant un mapa topogràfic, i en acabar van poder comprovar in situ els resultats de la feina feta a classe. També vam intentar identificar la vegetació i el tipus de terreny de la zona. Una experiència per repetir!!!