Adrià Borràs, el nostre representant dels Jocs Florals

unnamed

Divendres, l’Adrià Borràs de 1r d’ESO D va participar a l’auditori de Santa Coloma de Farners als Jocs Florals Escolars de Catalunya.Hi va anar  en qualitat de finalista de la comarca de la Selva. El va acompanyar la professora Mireia Santos.

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

El Departament d’Ensenyament convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.