Trobades 6è-4t d’ESO i visita de la Sra. Carmina Pinya, Directora dels SS.TT.

img_20 img_2

Al llarg de quatre dies lectius, l’alumnat de 6è de l’escola pública de Premià de Mar visita l’Institut per participar d’una activitat de coordinació entre Primària i Secundària que té com a objectiu acostar l’alumnat “petit” a la realitat de l’alumnat “gran”, aquell que ja està a punt de cloure la seva etapa a l’ESO, Ensenyament Secundari Obligatori. Aquestes sessions permeten treballar diversos grups mixtos el disseny conjunt d’un material de presentació de l’Institut, de manera que els més veterans poden aclarir dubtes i neguits i establir una relació de confiança amb els més novells. Els alumnes de 6è, acompanyats pels seus tutors i tutores, esmorzen a l’hora de l’esbarjo amb els seus companys de l’Institut, qui els acomiaden després d’haver-los guiat al llarg d’una visita pel centre.

Aquesta activitat ha rebut una valoració molt alta quan s’ha enquestat els participants sobre el seu grau de satisfacció, i ha merescut l’interés del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Maresme i, fins i tot, la visita de la directora dels Serveis Territorials del Maresme-Vallès Oriental, la Sra. Carmina Pinya, qui ha tingut la deferència d’acompanyar-nos, amb l’inspector Sr. Jaume Solans, al llarg del matí del divendres 3 de març.