Sortida al Picalletres, a TV Mataró

La Gemma Iturralde, de 3r D, ens ha fet la crònica (moltes gràcies!):

Són les 8 del matí. Hem quedat a l’estació de Premià per anar a tv Mataró. Avui pot ser un bon dia!

Entrem al plató del Picalletres. Ara, els nostres companys s’estan preparant per començar a gravar. Nosaltres, el grup B, esperem asseguts a les petites grades que hi ha al costat de la zona de gravació. Més tard, quan el grup A ja hagi gravat, seurà on som nosaltres, i faran de públic, com ara en tocarà fer a nosaltres.

Estant tenint problemes a l’hora programar els micròfons. No aconsegueixen que el micro del presentador funcioni bé. Anem amb ¾ d’hora de retard.

Quan sembla que ja funciona tot bé, comencen a gravar. S’enfronten els de l’escola Laia Arquera de Mataró i el nostre grup A. Primer surt eliminat un noi de l’equip rival, després en cau un dels nostres. A l’arribar al 5è i últim nivell, només queda una noia de cada equip. Finalment, s’ha endut la victòria el grup A de l’IPM.

Ens toca gravar al grup B. Els nervis es comencen a notar en l’ambient. Ens enfrontem a l’escola Betlem de Premià de Dalt. La primera en ser eliminada és del nostre grup, i la segona també. Els nervis es poden tallar amb forquilla i ganivet. El concurs s’ha convertit en un 3 contra 1. Quan ja ens pensàvem el pitjor, han anat caient com mosques i hem acabat el concurs sent els guanyadors.

En el rànquing general hem quedat en primer (grup B) i en segon lloc (grup A). Per darrere nostre els del Betlem i els de la Laia Arquera. Encara faltarà saber com s’acaben els altres concursos per saber si anem a la final.