Nova participació al programa Escoles

El passat dimecres, a Ràdio Premià, les nostres alumnes Sheila Valle, Alejandra Martínez i Marina Blasco, van entrevistar les dues cares visibles del projecte Ajuntament Jove -Marta i Raul- que té per objectiu dinamitzar el jovent de la nostra vila tot fent tallers, xerrades i activitats de tota mena els dimecres i divendres en horari extraescolar. La reunió va ser molt distesa i fructífera, tant que, de la gran bateria de preguntes que duien les nostres alumnes, moltes es van quedar al calaix per manca de temps. Felicitats noies!