Jornada de Comerç i Màrqueting

El dia 22 de març, dijous, a les 18h, la Sala d’actes de l’Institut acollirà una Jornada de Comerç i Màrqueting orientada a l’alumnat del Cicle Formatiu, però accessible per a aquelles persones que ens manifestin interès per assistir-hi. Els ponents que hi participaran són:
– SANDRA IRUELA, Dissenyadora de fragàncies corporatives, consultora de perfumeria i màrqueting sensorial.
– JESSICA CORDÓN, Responsable Àrea Manager, llevant i illes Balears de Colgate Palmolive.
– IVAN GAIXES, ex-alumne de Gestió Comercial del nostre centre i responsable de Màrqueting d’empresa.