Intercanvi amb la ciutat alemanya de Karlsruhe

Ahir al vespre, dia 1 de febrer, ens comunicaven que el grup d’estudiants de 1r de Batxillerat que visiten la ciutat alemanya de Karlsruhe, dins el marc del programa d’intercanvis del nostre centre, s’havien instal·lat sense novetat i ja havien començat a desenvolupar el programa d’activitats previst. El programa d’intercanvis és un tret distintiu del nostre projecte educatiu per tal d’afavorir l’aprenentatge i pràctica d’altres llengües, i de conèixer altres costums i realitats. Fins el dia 8, el nostre alumnat visitarà museus i altres instal·lacions de diverses ciutats alemanyes, a més de compartir experiències amb el professorat i alumnat que ens acull, i de gaudir d’algunes activitats de lleure.