Graduació de 4t d’ESO

Dijous 21 de juny a les set de la tarda, es va fer la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2014-2018 del nostre institut.

Enguany, es va decidir que l’acte tingués una primera part publica on poguessin assitir les famílies dels alumnes, fet que es va demostrar molt positiu i que va ser agraït per molts pares i mares en acabar la festa amb paraules afectuoses als tutors i professors de la promoció.

Seguint en la línia de fomentar l’autonomia de l’alumnat, l’acte va ser organitzat en la pràctica totalitat per ells mateixos, que en van dissenyar l’estructura, van escriure els parlaments i van ser els protagonistes absoluts de la vetllada.

Hi van haver actuacions musicals de gran qualitat i un bon nombre de parlaments que van mostrar l’alt grau de sintonia que aquesta promoció ha tingut amb les propostes de centre. Es va fer esment de moments memorables com el viatge a Cala Montjoi, l’acampada de 3r d’ESO, les caminades per Montserrat i Banyoles, el mític viatge a Londres i a un bon nombre d’anècdotes quotidianes.

El director del centre, Salvador Redón, i l’equip de tutors van fer unes breus intervencions per agrair l’esforç realitzat per tothom.

Tot i que en començar l’acte feia una mica de calor, tot es va desenvolupar amb el ritme previst.

Properament penjarem el vídeo de l’acte.