Dia 17, concentració als llocs de treball

El dia 17 s’ha convocat una concentració de 5 minuts a les portes dels centres de treball, a les 12h, com una acció inscrita en el marc de la situació política i social que vivim les darreres setmanes. Davant d’aquesta convocatòria us comuniquem el següent:

– El centre com a institució no s’ha posicionat en un sentit o altre. Per tant, ha fet el possible per compatibilitzar el dret legítim dels treballadors per afegir-se o no a l’aturada.

– L’alumnat d’ESO no ha pogut sortir del centre en cap cas, de tal manera que si un professor o professora ha volgut aturar la classe els 5 minuts, se li ha permés indicar a l’alumnat que baixés a les pistes de l’edifici Serra de Marina durant el temps destinat a la concentració.

– L’alumnat de postobligatòria ha pogut sortir els 5 minuts si així s’ho ha estimat convenient.