De Premià de Mar a Ciudad Real

El passat dimecres 29 de novembre el professor de l’IPM Joan Marc Ramos va presentar una ponència al XVIII Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i la Literatura, que es va celebrar a la Universitat de Castella La Manxa, concretament a Ciudad Real.

La ponència portava per títol “Les constel·lacions literàries dels alumnes” i consistia en una anàlisi d’una experiència portada a terme amb els alumnes del nostre centre al voltant dels seus hàbits lectors i culturals. L’activitat forma part del projecte de Portafolis Digital que el centre ha endegat en els últims anys i, més concretament, en el foment de la Literatura com a font de desenvolupament integral dels joves.

Mentre esperem el text definitiu, podeu consultar la presentació de la ponència en aquest enllaç.