Col·laboracions amb Ràdio Premià

El passat 14 de febrer, els nostres alumnes Ares Morgado (1r ESO) i Laia Bras (4t ESO) van participar en una nova edició del programa Escoles de Ràdio Premià. En aquesta ocasió compartiren micròfon amb altres escoles per recomanar lectures del present curs i aprofitaren per llegir-ne en antena uns fragments.

Amb la mateixa voluntat de col·laborar-hi, el passat 28 de febrer, alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre (Alba Font, Miguel Angel Valdivieso, Marta Román i Anna Fernández) van estar parlant dels Treballs de Recerca del Batxillerat i, en concret, de les seves produccions, força destacables per la qualitat.