Activitat 6è-4t, coordinació entre primària i secundària

Aquesta setmana l’alumnat de 6è de primària visita el nostre centre per fer una activitat conjunta amb els alumnes de 4t d’ESO. L’objectiu és que coneguin una mica el centre ara que s’apropa la preinscripció, i que puguin resoldre dubtes de cara a la seva propera incorporació a l’Institut el curs vinent.

La visita es farà al llarg de tres dies: Dimarts 20, Dimecres 21 i Dijous 22 de febrer, entre les 9 i les 12.30 aproximadament. De 9 a 11 estaran a l’aula, a les 11 esmorzaran al claustre i de 11.30 a 12.30 faran una visita guiada i entraran en alguns espais on s’estarà fent classe per explicar-los què es fa en aquest espai habitualment.

Avancem que la jornada de Portes Obertes s’esdevindrà el dissabte 10 de març entre les 10’30 i les 13h. (s’ampliarà la informació).