Arriba “Històries de violència”, un curtmetratge de l’alumnat de Quart de la mà del Projecte Reacciona i l’Associació Catalana per la Pau

Arriba a les pantalles l’esperat curtmetratge rodat per l’alumnat de Quart al llarg d’aquest curs en el marc del Projecte Reacciona!

Històries de violència parteix dels projectes que desenvolupa l’Associació Catalana per la Pau amb dones refugiades a Jordània.

El projecte Reacciona és una pràctica educativa d’aprenentatge i servei adreçada a joves, amb l’objectiu d’educar sobre temàtiques de cooperació, solidaritat, drets humans i cultura de pau, a través de la realització d’una obra audiovisual escrita, dirigida, rodada, interpretada i muntada pels mateixos i mateixes alumnes.