Diada de Sant Jordi 2018

La Diada de Sant Jordi d’enguany va ser sobretot una festa de reconeixement als mèrits dels guanyadors i guanyadores de diversos concursos, amb un predomini clar d’aquells dins de l’àmbit literari, com si no en la Festa de la Rosa i del Llibre!

Així, l’acte que va tenir lloc a la Sala Multicultural es va convertir en una festa de repartiment de premis als autors i autores dels relats i poemes guanyadors, escoltant la lectura o el recital d’alguns dels treballs guanyadors en les diferents categories, en català, castellà i anglès.

També va obtenir el seu reconeixement l’alumnat amb una participació destacada en altres concursos, com ara el de disseny de cartells de la Setmana de la Ciència, les proves Cangur de Matemàtiques o el de disseny de díptics per a la sensibilització ambiental de la població de Canyelles.

La festa va concloure amb música i amb l’actuació d’alumnes de diversos nivells en coreografies preparades especialment per a l’ocasió.