BONES FESTES!

Benvolguts i benvolgudes,
en nom de tota la comunitat educativa de l’Institut Pla del Bosc us desitgem bones festes i feliç 2018.

Visita al Cosmocaixa a Barcelona- 3ESO, desembre 2017

L’alumnat de Tercer d’ESO va visitar el Cosmocaixa a Barcelona, participant en un taller experimental, “Reaccions químiques”.
A més van gaudir de la visita a l’exposició permanent del Museu de la Ciència, complementada temporalment amb “Trix”, l’esquelet fossilitzat del dinosaure de l’espècie Tyrannosaurus rex més ben… Llegeix més»

Concurs Fem Mates 2018

Podeu descarregar-vos als enllaços següents els enunciats del problemes del concurs Fem Mates 2018. Animeu-vos i participeu!

Setmana de la Ciència 2017

Del 9 al 19 de novembre, la Setmana de la Ciència ofereix un ventall de propostes per promoure la cultura científica entre tot l’alumnat de l’institut:

• Dijous 9 de novembre: l’aigua és vida, i per a demostrar-ho una visita amb els alumnes d’optativa de Física i… Llegeix més»

Concurs de cartells – Setmana de la Ciència 2017

Del 9 al 19 de novembre
Enguany volem celebrar la Setmana de la Ciència al nostre institut, amb una sèrie de propostes per promoure la cultura científica al nostre centre, així com per prendre consciència de la ciència que ens envolta i de la innovació tecnològica… Llegeix més»

Calendari d’exàmens del setembre 2017

Avaluació extraordinària curs 2016-17:
Podeu consultar a continuació el calendari d’exàmens – proves extraordinàries del proper mes de setembre.

Actuacions musicals – Curs 2016-17

Volem compartir amb vosaltres diversos muntatges amb algunes de les actuacions dels alumnes de música de Primer i Tercer d’ESO que han tingut lloc al llarg d’aquest curs 2016-17, als festivals del Nadal i de Fi de Curs.
Us presentem un resum tot seguit, gaudiu-ne!