En portada

JORNADA DE PORTES OBERTES

El passat dissabte 11 de març va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes: les famílies van aprofitar l’oportunitat per a conèixer de prop l’institut, des de dins, incloent les instal·lacions del nou edifici incorporat recentment al centre.

L’institut

Som un centre de nova creació que va obrir les seves portes el curs 2013-2014 amb dos grups de 1r d’ESO. Actualment ja  hem completat l’etapa i comptem amb els cursos de 1r a 4t.

La nostra voluntat és continuar creixent  i consolidant un projecte educatiu basat en:

–          La cultura de l’esforç.

–          El treball en equip, tan entre l’alumnat com entre el professorat i les famílies.

–          L’atenció personalitzada a les necessitats educatives de l’alumnat.

–          L’ús de les noves tecnologies.

–          El compromís en la cura de l’entorn.

–          El respecte, el diàleg, el consens i la resolució pacífica dels conflictes.

–          La implicació i participació activa de tots els membres de la comunitat educativa.

Tenim com a prioritat ensenyar, educar i formar els nostres alumnes per tal que esdevinguin ciutadans competents, crítics i capaços de fer front amb èxit als reptes que planteja la societat canviant i globalitzada d’avui. Volem avançar en el camí de l’excel·lència i que l’Institut esdevingui un centre obert a l’entorn (immediat i llunyà) i un espai de creixement intel·lectual i humà per a tots.

DUES FOTOS, UN INSTITUT QUE CREIX

Passen els anys, creixem… i cada vegada en som més a la foto!

grup11

tots_24-feb-2017_retallada