Arriba “Històries de violència”, un curtmetratge de l’alumnat de Quart de la mà del Projecte Reacciona i l’Associació Catalana per la Pau

Arriba a les pantalles l’esperat curtmetratge rodat per l’alumnat de Quart al llarg d’aquest curs en el marc del Projecte Reacciona!
Històries de violència parteix dels projectes que desenvolupa l’Associació Catalana per la Pau amb dones refugiades a Jordània.
El projecte Reacciona és una pràctica educativa d’aprenentatge… Llegeix més»

Trobada Esports a la Platja a Vilanova – 1-2ESO, maig 2018

Com cada any, l’alumnat de Primer i Segon d’ESO ha assistit a la Trobada Esports a la Platja, enguany a Vilanova, organitzada pel Consell Esportiu del Garraf. En aquesta participen alumnes de diversos instituts de la comarca del Garraf.
Han tingut així ocasió de practicar diverses… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi 2018

La Diada de Sant Jordi d’enguany va ser sobretot una festa de reconeixement als mèrits dels guanyadors i guanyadores de diversos concursos, amb un predomini clar d’aquells dins de l’àmbit literari, com si no en la Festa de la Rosa i del Llibre!
Així, l’acte que… Llegeix més»

Visita al Cosmocaixa – 2ESO, març 2018

L’alumnat de Segon d’ESO va participar al Cosmocaixa en un taller experimental: “So i acústica”.
Van poder gaudir també de la visita a l’exposició permanent del Museu de la Ciència.

Vista al Centre d’Estudis del Mar de Sitges – 1ESO, març 2018

L’alumnat de Primer d’ESO va visitar el Centre d’Estudis Marins a Sitges.
Van participar en diverses activitats per conèixer la vida i les condicions del medi marí a la Mediterrània, prenent mostres de diversos exemplars a la platja per identificar-los posteriorment.

Llegeix més»

Proves Cangur de Matemàtiques, març 2018

El passat 15 de març 31 alumnes de tots els nivells del centre van participar a les proves Cangur, un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països (International Mathematical Kangaroo), amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar… Llegeix més»

Carnaval 2018

Un any més, la major part de l’alumnat de l’institut ha participat activament en la celebració del Carnaval.
Disfresses coloristes i un concurs molt disputat a la millor coreografia original de grups, que va posar ben difícil al jurat arribar a una decisió.

Galeria d’imatges –… Llegeix més»