Professorat i estudiants francesos a Amposta

Durant el mes de maig i juny, Amposta va acollir a tres estudiants francesos del Lycée Jean Zay de les families de comerç  internacional i marqueting management. L’ajuntament va convidar als estudiants a una recepció en la qual van assistir la direcció i docents de l’Institut  Montsià , els estudiants catalans que van fer les seves pràctiques a Orléans i, els representants de l’ajuntament d’Amposta.
En el mes de juny, professorat del Lycée Jean Zay va visitar el nostre institut i van ser convidats a l’ajuntament per valorar els intercanvis que s’havien realitzat durant el curs.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *