L’ALUMNAT DE 1r D’APESID PARTICIPA EN LES XIII JORNADES ESPORTIVES D’APASA

La setmana del 7 a l’11 de maig es van celebrar les XIII Jornades Esportives d’APASA Amposta, i els nostres alumnes de CFGM  de 1r d’APESID (Atenció a Persones en Situació de Dependència)  van participar com a voluntaris mitjançant APS (Aprenentatge per Servei).

L’objectiu principal se centra en poder donar suport als usuaris en la participació de les diferents activitats programades: futbol, bàsquet, bitlles-petanca, natació, vela, tennis, equinoteràpia, aquagym, piscina, ball de saló, ball modern, canoteràpia, mototeràpia, paleotraining, etc.

Ha estat tota una experiència enriquidora per a totes dues parts. D’un costat, els alumnes han estat en contacte directe amb les usuaris, amb el que això suposa de formació i enriquiment personal, i d’altra banda, usuaris i tècnics han tingut  la possibilitat de rebre suport i ajuda per poder dur a terme les jornades esportives.

Aquesta activitat ha comportat  l’ampliació i posada en pràctica de diferents continguts curriculars dins del cicle formatiu, a més de la formació i satisfacció personal.

En l’acte de cloenda  l’entitat va agrair la participació dels nostres alumnes així com dels tutors representants de l’Institut Montsià d’Amposta.