APRENENTATGE BASAT EN SERVEIS.

Els alumnes de 1r de CFGS d’Educació Infantil començaran la propera setmana el projecte «APS A LES LLARS».

Aquest projecte esta basat en l’aprenentatge dels alumnes a través de serveis en empreses, en aquest cas en diferents Llar infantils de les Comarques del Montsià i el Baix Ebre.

Els alumnes de 1r EDIN aniran a les Llars Infantils 3 dies el mes d’octubre on prestaran els seus serveis que, afavoriran els següents objectius d’aprenentatge inclosos en el seu currículum:

– Conèixer l’organització i funcionament d’una Llar d’infants.
– Relacionar-se amb nadons, nens i nenes fins a 3 anys.
– Conèixer les rutines de treball que es fan a la Llar d’infants en relació al desenvolupament cognitiu, motriu, sensorial i socioafectiu.
– Desenvolupar les competències verbals, socials, de planificació, d’organització i d’execució.

Des de l’Institut Montsià volem agrair la col·laboració de les següents Llas d’Infants:

– Llar LA GRUNETA (Amposta)
– Llar LA SEQUIETA (Amposta)
– Llar L’HORTET (Deltebre)
– Llar ELS PETITS ARCS (Sant Jaume d’Enveja)
– Llar RACÓ DEL PETIT (Camarles)
– Llar LA MARINADA (L’Ampolla)
– Llar LA VILA DELS XIQUETS (Alcanar)
– Llar XIP-XAP (Sant Carles de la Ràpita)
– Llar LES BECEROLES (Santa Bàrbara)
– Llar MARE DE DÉU DEL ROSER (Masdenverge)
– Llar de Freginals- Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès (Freginals)