ALUMNES DEL CFGS GIAT AMB FP DUAL, PRESENTEN ELS SEUS PRODUCTES TURÍSTICS

Dues alumnes del CFGS Guia, Informació i Assistència Turístiques, que realitzen FP dual als equipaments de la xarxa EBRE, NATURA & CULTURA i el Consorci Museu Terres de l’Ebre, han explicat als seus companys els seus projectes relacionats amb la creació d’un producte turístic.

El projecte de l’alumna Covadonga Balagué combina la visita a l’espai expositiu permanent de l’Espai Ebre Km0, gastronomia, l’hort i el mercat municipal d’Amposta. I el de Maria Navarro consisteix en realitzar una ruta literària per “La Ciutat Invisible” de l’escriptor Emili Rosales.

Tots dos productes han estat molt aplaudits pels seus companys de primer i segon, el seu tutor d’empresa Joan Grau i les professores Carme Yeste i Silvia Labernia.

Hem passat una jornada molt entretinguda.