Acord de col.laboració Ins Montsia i Lycée Maréchal Leclerc.

El passat 22 de febrer es va signar l’acord de col.laboració entre l’Institut Montsià i el Lycée Maréchal Leclerc situat a Saint Jean de la Ruelle (França).

L’objectiu és establir un intercanvi entre estudiants en pràctiques de la família d’automoció tant de grau mitja com de grau superior pel proper curs.

Representants de l’Ajuntament d’Amposta juntament amb l’equip directiu, professors i representant del Comité d’Agermanament d’Amposta van donar la benvinguda a M. Didier Vargues, proviseur du Lycée Maréchal Léclerc.
Després de visitar les instal.lacions del centre, va tenir lloc l’acta de la signatura entre el director de l’Ins Montsia Gabriel Perles i el Proviseur del lycée Maréchal Leclerc, Didier Vargues per tancar l’acord entre els dos centres.

Per la tarda, Carlos Perales representant del Comité d’Agermanament va acompanyar a M. Vargues a fer una visita turística pels llocs més emblemàtics del Delta de l’Ebre.