ELS ALUMNES DEL CFGS GIAT RECORREN LA TERRA ALTA I EL MATARRANYA

El passat 23 de març , els alumnes del CFGS GIAT van fer un viatge de familiarització per tal de conèixer els nombrosos actius turístics de les comarques de la Terra Alta i del Matarranya . Emulant a Espriu, vam passar pels camins encalmats que porten la claror dels cims a les vinyes altes per damunt del mar, per arribar a Arnes on vam descobrir la llegenda i la ruta de les bruixes, l’ Ajuntament renaixentista i el seu conjunt històric, declarat BIC per la Generalitat de Catalunya. El pont gòtic i el portal de Sant Roc de Vall-de-roures ens va introduir a aquesta preciosa vila i des d’aquí ens vàrem desplaçar a Fontespatlla per conèixer La Torre del Visco, primer Relais & Châteaux d’ Espanya que ha aconseguit la certificació d’ hotel Starlight, distinció avalada per la Unesco, la Unió Astronòmica Internacional i l’ OMT. Agraïm a Marta Ferràs la seva exquisida recepció, el seu tracte i les interessants explicacions als alumnes , que van veure com apostar pel turisme sostenible i la cura dels valors culturals, naturals i paisatgístics és garantia de futur. La visita va prosseguir per la Freixneda, on els alumnes ens van guiar pel seu patrimoni cultural, per arribar a l’ Hotel Restaurant el Convent 1613. Moltes gràcies Diana, per mostrar-nos la transformació d’ aquest espai en un hotel tan singular i amb tant d’ encant! A Horta de Sant Joan Salvador Miralles, propietari de l’ hotel que porta el seu nom, ens va explicar la seva trajectòria professional tot encomanant-nos la seva alegria. Abans de tornar a casa ens vam sentir per un moment templers, hospitalers i ens vàrem identificar amb el Picasso que deia que tot el que sabia com a pintor ho va aprendre en aquelles contrades, que tant us agradarà visitar i a on tant ens agradarà tornar!

Departament de Turisme