Preinscripció i matrícula BATXIBAC 2019-2020

1114

El programa Batxibac permet als alumnes de batxillerat obtenir la doble titulació batxillerat – baccalauréat si cursen un terç de l’horari en llengua francesa, incorporen al seu currículum les matèries Llengua i literatura francesa i Història de França, i superen una prova externa.

Properament us informarem de la data de la reunió informativa sobre l’oferta d’estudis postobligatoris al nostre centre.

Enllaç Informació del Batxibac a l’institut Montserrat Colomer.

Per a les famílies externes al centre, interessades en què els seus fills facin el currículum mixt de batxillerat i baccalauréat en el nostre institut, us facilitem l’enllaç del web del Departament d’Ensenyament que conté tota la informació (dates, terminis, requisits, documentació) sobre la preinscripció al programa Batxibac.

Requisits dels alumnes

Els alumnes que vulguin cursar el currículum mixt han d’acreditar com a mínim un nivell B1 de francès del Marc europeu comú de referència per a les llengües mitjançant el certificat de nivell intermedi de les EOI, el diploma B1 del DELF Scolaire o el diploma B1 del DELF Junior.

Si no s’aporta aquesta documentació, caldrà superar una prova de nivell en llengua francesa establerta pel centre batxibac sol·licitat.

L’objectiu és que els alumnes, en acabar l’etapa, hagin assolit, almenys, el nivell B2 en llengua francesa del Marc europeu de referència per a les llengües.

Per a més informació sobre el programa podeu consultar l’enllaç Batxibac