Notícies del lloc

Imagen de Núria Masclans
Enquestes curs 2017-2018
de Núria Masclans - lunes, 16 de abril de 2018, 09:59

Quan ja tenim en marxa el 3r trimestre us volem demanar un petit esforç:  que dediqueu 10 minuts del vostre temps per tal de donar resposta a les enquestes que ara us presentem.

Pel que fa a l’enquesta general, és molt important que l’alumnat del nostre institut que comença i acaba una etapa, tingui la possibilitat de fer una reflexió sobre els projectes i algunes de les activitats de l’actual curs 2017-18.

Enquesta General

En relació a l’enquesta lingüística només es passa a l’alumnat de 1r ja que la resta de grups l’han feta en cursos anteriors.

Enquesta lingüística

Imagen de Juan Pedro Arcos Escribano
Dades actualitzades
de Juan Pedro Arcos Escribano - domingo, 17 de septiembre de 2017, 11:22

El traspàs al curs 2017-18 ja està fet. També hem fet l’alta a l’alumnat nou de 1r d’ESO i de la resta de nivells.

Les contrasenyes us les passaran (els tutors i les tutores o el professorat d’Informàtica) durant las setmana vinent.  Aquells que ja éreu alumnes del Montpedrós podeu fer ...

Ver el resto del tema
(112 palabras)
Imagen de Juan Pedro Arcos Escribano
Moodle 2017-2018
de Juan Pedro Arcos Escribano - sábado, 9 de septiembre de 2017, 11:43

L'alumnat de primer d'ESO, el nou alumnat,  ja està donat d'alta a l'entorn Moodle. Els faltarà però el codi d'usuari i la contrasenya que els hi serà facilitada els primers dies del curs.

Pel que fa a la resta d'alumnat durant aquests dies farem l'actualització dels cursos i l'actualització de dades així com el pas d'un curs a l'altre.

Quan estigui fet ho comunicarem des d'aquesta mateixa plana.Mentrestant podeu continuar accedint als vostres cursos del 2016-2017.