Poesia dels objectes a 1r d’ESO

Aquest trimestre a 1r d’ESO ens hem endinsat en la poesia i l’alumnat s’ha inspirat majoritàriament en objectes de la vida quotidiana, objectes aparentment simples, però que han donat peu a grans poemes. Aquí els compartim per celebrar el 21 de març, Dia Mundial de… Llegeix més»

Anem al FLIC!

Un grup d’alumnes de 1r d’ESO va visitar dimarts el Festival de Literatura Infantil i Juvenil de Catalunya (FLIC) que s’allotja aquesta setmana a la Fàbrica de Creació. És un festival impulsat per l’associació Tantàgora que té com a objectiu fomentar el gust per la… Llegeix més»

Novetats de febrer

Ens fa il·lusió presentar-vos les novetats d’hivern de la Biblioteca del Martí Pous. N’hi ha per triar: novel·la juvenil, revista i alguna obra més adreçada al professorat. Si voleu agafar algun dels llibres, el servei de préstec funciona durant el segon pati… Llegeix més»

Experiments de física Moderna a la UB

Aquest dimecres l’alumnat de física de 2n de batxillerat van gaudir d’una jornada fantàstica a la facultat de física de la UB.
Entre altres coses, van fer experiments de fotònica, fluorescència, van poder observar amb càmeres infraroges i un telescopi, i van aprendre fonaments de la… Llegeix més»