Think Global, Act Local (GEP)

Durant el mes de desembre l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat el projecte “Think Global, Act Local” vinculat al projecte iniciat al Departament d’Expressió “Comprem valors”.
Es tractava d’apropar-nos des de diferents matèries a la necessitat de canviar els nostres hàbits de consum i el nostre estil de vida. Per això vam fer una reflexió sobre l’impacte que les nostres accions tenen al medi ambient, una anàlisi sobre les causes del canvi climàtic i tota una sèrie de propostes reals per a revertir aquesta situació ( The three “R”: Reduce, Reuse & Recycle”).
Dues setmanes treballant de manera col·laborativa en grups a les matèries de Ciències Socials, Música, Visual i plàstica i Anglès. A més, la llengua vehicular del projecte ha estat l’anglès. Tota una immersió per al nostre alumnat!
Els instruments amb material reutilitzat han estat fantàstics i els murals explicatius de per què és important preservar els recursos del Planeta també. Enhorabona per la feina feta!