Projectes Tecno-Visual i Plàstica

Gràcies a la coordinació de les materies de Tecnologia i Visual i Plàstica, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han realitzat uns projectes interdisciplinars molt engrescadors que han exposat al vestíbul del nostre institut, on han estat admirats tant pel professorat del centre com per la resta de l’alumnat.

En aquest document es detallen els objectius i els excel·lents resultats aconseguits!! Projectes Tecno-VIP

Així mateix esperem que gaudiu d’aquests vídeos elaborats pel professorat d’aquestes matèries on queda palesa la gran creativitat dels nostres alumnes!!

Vídeo 1r ESO

Vídeo 2n ESO