Dues alumnes del Martí Dot aconsegueixen arribar a la gran final del concurs Oratoga

Nàstia Mas i Gisela Juliachs, alumnes de 4t d’ESO, ja són finalistes del certamen d’oratòria Oratoga. Assistiran els dimecres a la tarda a les 10 sessions del taller d’oratòria impartit a l’Institut Pedraforca de l’Hospitalet per Bàrbara Pastor, organitzadora del concurs i creadora del mètode Oratoga, i competiran el 25 d’abril en el Paranimf de la Universitat de Barcelona amb altres finalistes del Baix Llobregat. En només quatre minuts la Nàstia i la Gisela hauran de demostrar el seu talent i emocionar al públic gràcies a la força de les seves paraules.

Els premis del certamen són:

1r premi: 1000 euros

2n premi: 500 euros

3r premi: 300 euros

Des del centre us felicitem i us desitgem molta sort!!