Conferència inaugural del curs escolar 2017-2018

El divendres 22 de setembre va tenir lloc a l’Auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat la conferència inaugural del curs 2017-2018 pronunciada pel doctor Gerardo Echeita Sarrionandia, professor de la Universitat Autónoma de Madrid i expert en polítiques sobre educació inclusiva i atenció a la diversitat. A la conferència hi van assistir l’alcalde de Sant Feliu, sr. Jordi San José Buenaventura i la directora dels Serveis Territorials al Baix Llobregat  sra. Núria Vallduriola Calbó. En acabar, es va oferir un aperitiu a les terrasses del Palau servit pels nostres alumnes del cicle formatiu de serveis en restauració dirigits pels professors sr. Joan Quintana i sr. Alex Suñé.