2n ESO. Crèdit de síntesi al centre

L’eix del treball de síntesi de 2n d’ESO al centre del 4 al 8 de juny ha estat l’època medieval. Tots els grups han treballat amb ganes per investigar sobre heràldica i poder crear els seus escuts, ornaments amb el bestiari, estaments de l’època, malaties, etc. El colofó ha estat el mercat medieval on els alumnes han muntat les seves parades i han ofert menjar fidel a l’Edat Mitjana, tot informant-se dels ingredients i els mètodes de cocció. Dins del crèdit de síntesi de 2n d’ESO els alumnes també han realitzat una sortida al poble espanyol on han après sobre els diferents oficis i han creat el seu propi vitralll. Moltes gràcies per totes les ganes i l’esforç que hi heu posat!!