Diada Expressa’t

El divendres 22 de març de 2024 l’alumnat de 4t d’ESO i els seus tutors van organitzar i guiar la diada Expressa’t.
La Diada Expressa’t consta d’un sèrie d’activitats destinades als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO per passar un bon moment en grup, millorar… Llegeix mĂ©s»

Dia de les llengĂĽes maternes 2024

El 21 de febrer de 2024, l’Institut Maria Canela va organitzar diverses activitats per fomentar la consciència lingĂĽĂ­stica i la diversitat cultural entre els seus alumnes. En la primera activitat, els alumnes van reflexionar sobre la seva pròpia vida lingĂĽĂ­stica mitjançant la creaciĂł d’un text,… Llegeix mĂ©s»

Sortida 4t Cosmocaixa- FĂ­sica i Quimica

Els estudiants de FĂ­sica i QuĂ­mica i Tecnologia i Tecnologia de 4t curs el 18 de gener van anar al Cosmocaixa.
TambĂ© van participar en el Taller “so i acĂşstica”, mitjançant instruments musicals, aparells de mesurar i tècniques informĂ tiques, l’alumnat va investigar què Ă©s el so,… Llegeix mĂ©s»

Festa Got Talent 2023

Aquest any, a l’Institut, hem celebrat amb èxit la tercera ediciĂł de Got Talent Maria Canela. Volem expressar el nostre agraĂŻment als tutors i als alumnes participants pel seu extraordinari esforç, contribuint a fer del nostre dia d’acomiadament d’any un esdeveniment festiu i inoblidable.
Per primera… Llegeix mĂ©s»