Fundació de l’institut

L’institut de Maçanet va ser creat al 2010 amb 3 mòduls prefabricats i només amb alumnes de 1r ESO. Amb el pas del temps ha anat creixent, tant pel que fa al nombre de mòduls com al nombre cursos i d’alumnes. Actualment som més de 300 alumnes.

Institut actual

Actualment els nostres alumnes es reparteixen entre dues seus. La seu dels barracons, al Carrer Escoles, número 9, al costat de l’Escola Sant Jordi, hi ha l’alumnat de 2n i 3r. A la seu de l’Escola Les Arrels, hi ha l’alumnat de 1r i 4t

Mòduls prefabricats:

IMG_20150925_110105Els mòduls prefabricats de l'institut de Maçanet es van posar en funcionament el curs 2010-2011. Actualment l'institut de Maçanet està a l'espera de la constitució del nou edifici.

Escola Les Arrels: