XIX SETMANA SENSE FUM

DEL 25 AL 31 DE MAIG DE 2018

LEMA: VIU A SAC, SENSE TABAC

L’objectiu de la Setmana Sense Fum és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum.

El 31 de maig d’enguany es commemora el Dia Mundial Sense Tabac. El nostre centre ha organitzat tota una sèrie d’activitats amb el propòsit d’intentar que els alumnes no s’iniciïn en el consum del tabac o puguin deixar-ho abans que la malaltia esdevingui crònica. Esperem que aquesta activitat hagi contribuït a conscienciar el nostre alumnat dels perills de fumar.

Us deixem amb una mostra dels murals que els nostres alumnes han elaborat en contra del tabac i que tindrem penjats, a mode de recordatori, fins a final de curs.

Recordem: Cada vegada que t’encens una cigarreta, alguna cosa s’apaga en el teu interior!