LA NOSTRA BIBLIOTECA JA TÉ MASCOTA!

DUES ALUMNES DE TERCER D’ESO IDEEN I CREEN LA MASCOTA DE LA BIBLIOTECA DEL CENTRE

Tenim una nova biblioteca al centre. Només ens faltava tenir una mascota que l’apadrinés.

Des de fa molts mesos, i d’una manera totalment voluntària i altruista, les alumnes de 3r d’ESO A Raquel Ortega i Neus Artigues, han buscat temps que no tenien i ens n’han creat una, sempre sota la coordinació i els consells de Mila Valdepeñas, professora de Visual i Plàstica.

La mascota que la Neus i la Raquel ens han dibuixat i posteriorment digitalitzat, amb tècniques de Photoshop, és un dibuix que simbolitza a la perfecció tots els valors que es deriven de la lectura: imaginació, creativitat, amor pels llibres…

Aquesta mascota ja s’ha convertit en tota una referència per a la biblioteca. Ara només falta posar-li un nom… però aquesta ja serà una altra història!

De part del Departament de Visual i Plàstica i dels responsables de la biblioteca, moltes gràcies, artistes, per la vostra predisposició i bona feina!