LA GRADUACIÓ DE 4T D’ESO: BON VIATGE PER LA VIDA!

Un any més hem d’acomiadar un grup d’alumnes que acaben la seva etapa al nostre institut i en comencen una de nova. L’acte de Graduació va tenir lloc el passat divendres 22, a La Societat.

La cerimònia va ser capaç d’emocionar-nos de moltes maneres: quan els alumnes ens van mostrar, en forma de making off molts moments de la seva etapa escolar, des que van començar a 1r d’ESO fins a 4t, quan ens van resumir, amb sentides paraules, els seus millors records, vivències i experiències viscudes al nostre centre i que s’emporten per a la vida. A més a més, vam poder gaudir d’un vídeo resum del seu viatge de fi de curs a Berlín. Molt emotiva també la intervenció del director Enric Ribes, encoratjant l’alumnat a seguir endavant.

L’acte va ser dinamitzat i presentat pels alumnes Marta Martin i Àlex Martínez.

A la part final de l’acte, es van lliurar les orles i es va fer la gran foto de grup.

Aquesta mostra de creativitat i ganes de passar-ho bé va deixar bocabadat tot l’auditori, ple de gom a gom, que presenciava atentament l’acte, entre ells un gran nombre de professors i familiars. A la celebració, senzilla però entranyable, es va remarcar el fet que aquests nois i noies mai deixaran de formar part de la gran família de l’Institut de Maçanet de la Selva.

En nom de tota la comunitat educativa, us felicitem per la vostra graduació i us desitgem molta sort i èxits en els estudis que ara comenceu. Ens sentim orgullosos de vosaltres.

Pensem que, per anys que passin, recordareu i recordarem el camí fet tots junts!

Que tingueu sort, bon viatge per la vida!

Us en deixem un petit testimoni gràfic!