L’ ENTRENAMENT FUNCIONAL ARRIBA A L’ESCOLA NOVA

Aquest trimestre els alumnes de 4t-C, sota el mestratge del professor d’Educació Física Àlex Bertran, han estat practicant l’entrenament funcional, o functional training, que és un dels mètodes més efectius dins el Fitness. Aquest tipus de treball ajuda a optimitzar tot el cos, aconseguint una major coordinació, equilibri i flexibilitat.

Si voleu saber-ne més:

Sabies que es tracta d’un entrenament molt dinàmic pel que no resulta gens monòton o avorrit?

Sabies que pot (i ha de) ser adaptat als objectius i característiques físiques de l’esportista, i que amb això aconseguirem els millors resultats per a cada cas, a més d’evitar lesions?

Sabies que en basar-se en moviments funcionals, es pot emprar com a entrenament durant el període de recuperació d’una lesió?

Sabies que es basa en el moviment total del cos pel qual la crema de calories pot arribar a ser alta?

Sabies que amb l’entrenament funcional s’aconsegueix major agilitat, coordinació i equilibri?

Sabies que augmenta la força muscular?

Sabies que augmenta la potència muscular, la velocitat i la resistència?

Sabies que millora la flexibilitat i la postura corporal?

Sabies que ben dirigit per un professional, aquest tipus d’exercici pot ser realitzat per tot tipus de persones: nens, esportistes, persones que comencen a practicar exercici, persones que s’estan recuperant d’alguna lesió, gent gran …?

Us deixem una mostra gràfica de l’entrenament funcional dels nostres alumnes de 4t d’ESO-C: